till amar

asså förlåt älskling att ja kan vara en riktig jävla fitta mot dig..
du säger att du mår dålig över att höra hur ja mår, ja ska nte blanda in dig ett skit i de.
utan du måste må bra.
förlåt för alla gånger ja fått dig att nästan börja gråta.
ja fick tårar i ögonen när du skrev, : om du lämnar mig, hoppar ja, ja svär !
seriöst, ja kan nte vara dum mot en person som säger så till mig,
för de är så jävla fint !
ja ska sluta hålla på & säga , välj mellan mig & ******** , för du ska nte behöva välja..
men du måste också förstå att ja kan bli sårad "/,
men aja,.
du & ja har lovat varann ett föralltid, & ja tänker iallafall hålla de ?
för ja bryter nte mitt löfte till dig.
sommaren kommer bli helt jävla underbar med dig, för vi ska väl ses? :s
ja är nte hel utan dig, du kom in i mitt liv & fanns där, precis när ja behövde dig !
du ska veta att ja alltid finns för dig,
du kan alltid komma & prata med mig,
för ja lyssnar alltid på vad du har att säga, du kan ringa mig när som helst. du kan ringa mig mitt i natten ! ja kan möta dig var som helst vilken tid som helst, om de behövs ?
för ja ska verkligen gottgöra dig, med allt du gjort för mig !
& du kommer aldrig någonsin förstå hur mycket du betyder för mig, & hur mycket ja älskar dig.
amar dueland, ja älskar dig, & släpper dig aldrig !

/ erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0