Heejh Bogg! :)<3

Heejh blogg, de första gången ja skriver ett inlägg men det är bara för att dom renoverar hemma hos meejh såå har ingen data bara ibland :).. men idag har jag bara vart i skolan typ :) och typ bussringt hetalinjen med aylin xD tahah man gjorde det när man gick i 4an typ men vi hade tråkigt :P jaah och såå saknar ja min lillebruur aamar@ :/ har inte sätt han sen sööndan då vi va i stan med olika! :) vi såg jööh många i stan :O cesar, schtop, raul, mkl, och någon och andra :) fätt många som åker te stan på söndagar (aa) men vi hade iaf roligt :D
jaa idag ska jag bara typ plugga och sen tv och mobilen.. mår illa jööhst nu för fick reda på en jäätte äcklig saak :O uussh kan inte slutat tänka på det :S men iaf ska gå titta på tv ellääh nååt:) ses <3 // Sneknllad@
                                    


Kommentarer
Postat av: a

Är du sugen på ny bloggdesign?

det är helt gratis! kontakta mig:) kram

2009-03-25 @ 17:28:49
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: S

Är du verkligen 15 år gammal som bor i sumpan?

Man kan tro att du är såna fall en tjej som är 12 år gammal som har precis kommit in till fjortis perioden eller en sån tjej som bor i Jönköping eller nåt. Fjortis perioden var 2007.

Och du är 15 år och jag tror nog att du kan stava bra så skippa dom där fjortis påhittade orden som Jööh och meejh.

2009-03-26 @ 17:29:20
Postat av: Anonym

öh nicole bor inte i sumpan? plus låt henne!

2009-03-26 @ 18:36:44
Postat av: melina

asså seriöst skäms du inte?! du ser ut som en tolvåing och du är fortfarande fjortis? asså uuuuuuusch

2009-03-26 @ 18:47:34
URL: http://hurjagvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0