inte så mkt att skriva (aa)

Bilder fråån igåår :) Sneknllad och Waxchock :) <3
 

iaf idag har jag typ vart i skolan som vanligt -.- seeen har jag vart och badat med älsklingen, det va jööh roliiigt! och myyysiigt(aa)<3 har typ inte gjort så mkt waxchock skulle vart med men han är sjuk typ:/<3 och dära i huddinge hallen såg jag typ skogås 93 or spela match :P seen tog jag bussen hem och åt typ:) och så :) sen har det inte hänt såå mkt :O men nu ska jag ut med älsklinge :) han ligger i sängen och har fätt tråååkigt ser det ut som :/ meen fåår väll hitta på nåt så han oxå har rooligt, :) nu ska jag och älsklingen ut och träffa min lillebruur aamar@ :) ses alla skriver sen när jag är hemma :D ps. sneknllad är osminkad xD<3 jööhste lägger in nya bilder ikväll på meejh om jag hittar kabeln för bor jööh inte hemma än såå :P ..  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0