Sjuuk! -.-

Heejh bloggen! har inte skrivit på lääänge eftersom har vart upptagen :P (aa) <3
men kan berätta va jag har gjoort i helgen :D

Lördag: dåå vaknade jag sen fixade meejh och åkte till älskling! :D vi typ låg och sov(aa) sen ringde bästevän Dennis! och sa att vi skulle komma :P men vi bestämde oss för att åka dit senare :) sen såå sa han att han sååg Jepppez@ :D och försökte ringa han men han typ råka trycka upptaget såå orkade inte ringa igen för hade ringt 2 gånger -.- xD seen såå låg jag och älsk i sängen och myste :) det va skiiiit myysiiit:) att bara ligga dära med deejh! :D<3 sen såå hade typ halva dan gått :O och vi bestämde oss för att åka te bästevän, vi fick skjuts dit sen va vi hemma hos han med Sahlen@ och nadja kmr inte ihåg hennes pea :P och waxchock@ sååklart :D sen åkte vi hem till älsk igen :) och åt mat, sen så skulle det vara det dära med att man skulle släcka alla lampor ^^ såå vi gick ner till rummet och låg och myste och lyssnade på musik! shiiiit mysiiigt! synd att ni andra inte kmr få känna samma :D för jag har världens BÄSTA och PERFEKTASTE pojkvänn! och han är bara MIN FÖRALLTID!,<3333333

Söndagen: vaknade typ tio över 11 enligt min mobil men sen så sa min faster att man skulle ställa klockan en timma fram såå klockan var tio över 12 :O så jag skyndade meejh upp och börja fixa meejh eftersom älsk skulle komma! :D<3 sen kom han och vi typ åt sen vare såå mkt tjaffs hemma såå vi gick ut.. vi gick fääätt låångt! men det var ändå mysiigt:)<3 sen typ va vi hemma spelade kort:) thihi Älskling om du läser det hära såå äruu jätte duuktig på stress (aa)<33 thihi söötn :) men du blev bättre oc bättre för varje gång :) sen såå åkte Älskling hem :'( <333333

Måndag! -.-
Måndaagar är såååå trååååkiiga!! det är då man tänker ba faaan skola :O.. och nu äre så att ja är sjuuuuk :O vaknade typ 5 och mådde illa och ville spyy :O uuussh hatar att spyy det är så obehaglig kännsla :O och min storasyster vaknade oxåå av att hon spyde! :O vi har typ magsjuka ellääh nååt såån :O skiiit jobbiigt! :/ plus såå saknar jag Älsklingen :'/ fast vill inte smitta han :( såå måste bli frisk! hmm har typ inte gjort nååt håller på smsar med älskling och typ saknar han grooovt mkt :'( men ska iaf bli friiisk imon skiiter i :D<3 men skriver seeenare :D hejdåå :) Jag ÄLSKAR deejh  Viktor Lind,<33   //Sneknllad@
               

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skrev ingen om fredag <OOOOOOO

2009-03-30 @ 19:43:43
Postat av: Sneknllad@

joo det ståår längre neer :) skrev i fredags vad jag gjorde :P

2009-03-31 @ 12:26:20
URL: http://statussyskonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄR DIG SKRIVA FJORTISFITTA! "Meejh", du är så jävla äcklig. Du är ingen känd fjortis, INGEN vet vem du är. Så misslyckad och ful.

2009-04-01 @ 20:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0