Torsdagar är såå långa :O

Heejh bloggen! :) idag vaknade jag typ halv tio xD och sen gick te skolan och såå :) sen så gick jag och min bäästavän  Waxchock@ och några tjejer till Edboskolan ( Meijt@ och Jepppez@ skola) vi typ gick runt dära :) och som vanligt så går alla efter oss dära :O det är som att komma till en skola som inte har tv :O alla ståååår och STIRRAR :O sen så kollade jag på jesper söt som vanligt.. :D hmm. jaa sen så jagade en läarare ut oss och jag och waxchock@ gick till c planet och snacka med desilva@ :) sen så stack vi te skolan eftersom jag redan hade missat 2 lektioner plus hade missat kuratorn som jag måste gå till en gång i veckan -.- uussh trååkigt vi sitter bara och snackar om mitt liv hela tideen :O fast det är jöh bra eftersom jag äär skiit social:D hon kanske inte har vänner och behöver veta saker om andra thahha vem vet? ;D

jaah seen typ träffa jag min Älskliiiing!:D som jag älskaar så jäävla mkt!<333 vi gick till min träning och typ den var fääätt tråååkiiig! :O sen stack vi hem och typ åt och såå..  typ ingeeh specielt (aa)..
Hmm, sen satt jag meijt@ , waxchock@, Liind@ och spela tecken :D och sååklart så vinner sneknllad och liind thahah assa ni sööög vanessa och dennis(aa):D<33
hmm det va inte så mkt ja gjorde idag :O typ vanliga saker som jag alltid gör :P men iaf assa alla ska veta att jag saaknar min lillebroor aamar@ :'( och så saknar jag älskliingen som gick för en stund sen:'(<33 men skriver mera imon då äre mkt mera jag har att berätta :D ses<3 // Sneknllad@
    

Kommentarer
Postat av: melina

asså fula jävla fjortis! hur fan kan du gå ut sådär?! usch säger jag bara

2009-03-27 @ 06:40:57
URL: http://hurjagvill.blogg.se/
Postat av: Lina

helt seriöst, hade du sådär mkt idomin på läpparna när du gick ut !? idomin & tupperat håret är inte fjortis, det är WANNABE fjortis :S ..

2009-03-27 @ 09:03:38
Postat av: ......SUCK!

Du min ungn är lite smutsig behöver lite svinto att göra rent med kan jag låna lite från ditt hår det verkar ju vara som skapt för det !

2009-03-27 @ 10:18:03
Postat av: jjennifer

snygg frilla ;)

2009-03-27 @ 14:39:33
Postat av: ellen

menherregud låt henne klä sig och se ut hur fan hon vill, sluta lägg ner tid på att kommentera andra och ta en titt på er själva, alla är inte perfekta

2009-03-27 @ 15:17:49
URL: http://ellenfritzon.blogg.se/
Postat av: Stolt över min kommentar!

bruden , haha shit, SJÄLVKLART får du klä dig hur du vill, men du ska veta att du ser ut som ett jävla helvete asså haha man börjar ju förfan garva. för det första kan du ju börja med att lära dig att inom svenska språket skriver vi inte med H efter tex. jag

sen vet jag inte varför du tycker det är så snyggt med knullruffs mitt på huvudet så det ser ut som du haft sex upp och ned eller typ som tusen fåglar har landat i ditt huvud och byggt bo. det ser rent sagt FÖRJÄVLIGT ut.

alla är inte perfekta, HELT KORREKT men pinsamt att se ut som du iaf haha.

2009-03-27 @ 15:27:18
URL: http://superman.blogg.se/
Postat av: Anonym

STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRSTA FJOOORTIIISEEEN !

UUUUUUUUUUUUUUUUSCCCHHHH FETT SYND SÄGER JAG BARA !

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAaHAHAHAH

2009-03-27 @ 16:28:18
Postat av: emma

hahahahah bästa kommentaren josephine. jag håller med henne verkligen, du ser ut som skit helt seriöst. usch!

2009-03-27 @ 20:27:58
URL: http://jagoche.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahhahahahahahahahahahhaha

2009-03-27 @ 22:17:37
Postat av: CIARA THE OG

AHAHAHAHAHAHAHAHAH...... hahaha..... HHAHAHAHHA.. haha.... hah.... LOL

2009-03-28 @ 11:22:04
Postat av: H

du är ju status för ditt namn ( sneknullad)

2009-03-28 @ 15:31:35
Postat av: Anonym

men ellen hon är faktiskt äcklig och de tycker du oxå innerst inne , eller hur?

2009-03-28 @ 15:51:45
Postat av: Anonym

skitskabbig

2009-03-28 @ 17:38:41
Postat av: typeliiin@

men låt henne se ut som hon vill va fan !

ska vi kommentera hur du ser ut eleh ?

2009-03-28 @ 18:57:47
Postat av: CIARA THE OG

HAHAHAHAHAHA ASSÅ JAG DÖR :(

2009-03-29 @ 21:49:33
Postat av: Melina

Hahaha BRA sagt "Världens bästa"!

2009-03-29 @ 21:56:17
URL: http://hurjagvill.blogg.se/
Postat av: vctouria@

asså gud, orka att alla ska lägga ner tid på att kommentera hur folk ser ut ?? :S låt henne se ut hur hon vill........... -.-

2009-03-29 @ 23:39:04
URL: http://victoorias.blogg.se/
Postat av: victoria

men ni som komenterar taskigt, varför lägger ni inte in en bild på ni ser ut? och om hon ser ut så, de e inte diret olagligt? ingen har bett er att kolla in deras blogg eller hur? varför ens slösa tid på någon man inte känner?

2009-03-30 @ 09:53:12
URL: http://victoriamattsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha är det bara jag som undrar vad du har på läpparna och över hela ansiktet? usch och fyfan vilket fågelbo du har på huvet. jag såg dig på stan med mina polare, och vi höll på att pissa på oss av garv,

2009-03-30 @ 15:33:10
Postat av: stuckholms@

lyssna ey , de henne liv hon ska bestämma hur hon ska klä sej o sminka o ja venne vad ! :s

seriööööööööst ni kommer få varsin örfil på gud , låt henne va re fucking idioter , GET A LIFE , seriöst sitter o komenterar skriver nått ni nt ens tycker ? seriöst alla ni e wannabe henne , :s

ja säger bara gå döööööö !

2009-03-30 @ 16:26:55
Postat av: Anonym

hon ser hemsk ut och hon är äckligt bitchig

2009-03-30 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0