A

juste, igår i skolan så spelade emma sofia och ellen upp emmas manus ;D, harre på video lägger in den i morrn ;D
sen igår så kom victoria entligen, eller  nej juste ja va tvungen att gå och möte henne vid bussen. och hon bah vi går till dig jag bah NEJ men envis som hon e så lyssnar hon inte, jag bah min mama sover hon bah visst så bah går hon in i mitt hus och skriker bah sa ju det i ingen hemma ;D HAHHAH då ropar min mamma arg tbx från sängen ;D HAHAHAHAH,
sen gick vi till henne då och åt glass som vanligt ;d, tjockisar, *host* båda e spinkywinky, eller som fjortisvictoriA asså andra victoria säger, spankywanky hahahahahahha, a sen satt vi och bah kolla på tv hela kvällen typ?,
vi satt och kolla på vänner senare på kvällen som gick på tv , med massa reklam och allt, sen victoria bah juste jag har ju alla dom här avsnitten på dvd -.-, vi kunde ha sett utan reklam ;O? så vi tittade på dvd ist seen,
sen typ klockan 9 gick ja hem pluggade och åt (:,

idag så inget speciellt i skolan, sen efter skolan drog ja hem åt sen när ja skulle på träningen så bah vart e min tennisväska ravi bah hos pappa -.-, så ja springer till bussen missar den ;o, sen så på nästa buss så träffade jag små fjortisarna clara och edvina ;P.. när träningen börja va ja bah hos pappa (A) snäll som han e så hyrde han en bil ock skjussa mig (;,
hann bah träna i 25 minuter (A), sen drog vi och köpte donken drog ut och kolla båten sen drog vi hem ;D

eftersom emelie e så seg så kmr vi inte va på grönan förns typ 9 ;/, haha ses där (;


/amar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0