Aaaaa

igår kväll typ 8 så kom victoria hit och vi skulle se på tv men tven funka inte ;O? den va typ sönder i hela området, vet vi eftersom vi gick och knacka på och fråga alla ;P HAHAHHA, så vi började se en film, men sen klockan 21 så funkade den igen då såg vi på dhw me lite oboy hahah ;d, haha as kul (;,
sen drog victoria typ halv elve och ja la mig typ 11 ,

idag vakna ja typ kvart i 8, då satt ja på mig mjukis och gick och åt frulle hos victoria:), sen drick ja hem halv 9 och 'pluggade' lite, man skulle plugga 5 timmar HAHAHA-! skrev två sidor iaf (AA),men sen typ 12 så la ja mig framför tvn ;P, sen så skullejag och ellen dra in till stan och plugga lite på ett cafe med internet så vi kunde ta medvåra mac ;P,
men otur som vi har så åker ja rnt hela stan för att hämta min data och min sladd, sen när vi äntligen va i drottninggatan så trodde ellen cafet låg på 63 eller 33 -.-, så vi sprang runt som höner hela den gatan ;d sen hitta vi den tillslut, fika lite, haha ellen betala men typ enkroner hahahahha, nej juste en krona och resten på kortet? as kul hahah,
plugga i en halvtimme sen drog vi till donken ;O juste träffa caroline och angelica,
sen träffa jag mamma och  vi handla presenter till alla kusiner som fyller år i helgen ;P,
sen drog vi hemmåt, träffa victoria i bakcen och bestämdeatt hon skulle omma ikv ;D,

såller på och pratar i luren med erikasötn,
och smsar med nicole ;/,


/amar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0