efterlysing ;d

idah har typ ingeet hännt, lite roliga saker hände som vanligt i skolan HAHHAHA (;, meeen annars inget, fick typ skjuss hem av jennifer på hennes moppe, men de tar två år för vi åker alltid förbi linnea och så ska hon tanka och så -.-, men tacksam för att ja får skjuss iaf ;D haha, men hela min gåse väst e lerig för de svätte upp massa ;D HAHAHAHAH,
i morrn åker mamma till dubai så ikv ska ja typ hjälpa henne o pack oc så..men de betyder att ja och nicole kmr ha kuuuul heeeeeela helgen ;d, (;, fick gratis dricka av ellen idag (A), HAHAH jag e ju så rolig så för att få reda på om de hade blandat ut med ngt jag bah asså shit min kompis e på akuten heltdäckad och typ har fått i sig ngt som inte ska blandas med gin ;o, vad hade ni i ;OO, HAHAHAHHAHA två töntar oscar och adde blec fett rädda ;D HAHAHAHAHHA fettttt kul ;D,

efterlysning ;P HAHAHAHHA, medans ja prata med victoria i luren så fick ja ett sms frånn erika bah de va en kille som bah komm bah hälsa amar sen gick han? HAHAH, vem va du?
brunhårig fjortisfrilla, fp tröja och evisu jeans, ja trorre va jocke?.. meen skriv iaf de va du (;,


/amar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0