:)

Heejh bloggen! :) Jag sitter och väntar på älskling som är på väg hit! :D <3  hmm idag har jag vart i skolan typ :) fast har bara haft 2 lektioner :O föörst på morgonen hade vi nationella prov på no! :O och jag som äger på no (a) nääh men jag suger på det :/ så jag satt dära och fööörsökte göra alla men klara bara typ 5 :P det tog typ 10 min och igentligen sknulle man sitta dära i typ 2 och en halvtimma xD såå stack hem efter tio min :P typ gick hem och fixa meejh sminkade mig och fixade hååret :) fast har hååret uppsat! :) eftersom jag ska ha match mot haninge idag klockan 8 i huddingehallen :) kom dit och kolla om ni vill :) hmm sen typ jaah jag gör ingää typ chattar och smsar jööhst nu tills älsk kmr :)
ååh juuste jag ska te grönan på fredag med olika kom dit om ni vill! :D
hmm men ska dra.. :) skriver imon hur matchen gick och såå :) ses :) // Sneknllad@



   Bild 1.  Sneknllad och Waxchock :)<3   Bild 2. Sneknllad@, Liind@, saanchez@, waxchock@ :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0