,

vakna fett tidigt idag ;O, nicole försäkte väcka mig enda från typ 8 till elva (A9 hon bomba mig med 200 sms! min lur vibrerade så mkt så den ramla från bordet bredvid sängen och gåkte ner i marken och batteriet och allt åkte ut ;D HAHAHAH,
men sen typ 12 åkte ja till skogås, juste träffa pisano tvillingarna, fett länge sen ;O ,
sen drog jag viktor vannesa och nicole till grönan, fick vänta två timmar innan vi kom in -.-, men de va kkuuuul ;), sen va vi i skogås nu på kvällen, kom nyss hem...

måste till slussen och träffa erika nu......


/amar

Kommentarer
Postat av: anonym

är vanessa och nicole syskon ? såg er på grönan och dom va sjukt lika

2009-05-24 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0