fett kuul (;

roligaste dagen i skolan på länge ;d ahha hände fett mkt oliga grejer ;p, hahah okej två saker;,
berglie@ värsta fjortis ;o, men han håller inte me, han bah fjortisar använder två ton perfym men ja använder ett ton svett HAHAHAHAHAHAHAHHAHA,
sen satt jag och skrev på datan jag bah fett yr ja bleev, känns som att allt gungar, så sa ja de till ellen, sen bah ahhahahah de e min stol som gungar! HAHAHAHAHHAHAHAHAH,

sen efterskolan varre träning, fick skjuss hem av surre efterråt de va fett kul, när vi tanka så varre en tjej i bilen bredvid som vi satt och kolla på och hon på oss ;d haha, sen bah i rondellen e dom där igen alla garva ;d hahahahahahha,

Sen nu på kvällen vare rixfm i kungsan, ganska kul träffa massa men tråk att några börja bråka med oss ;P plus att ja kan ingen av dom där låtarna måns sjöng typ karakaramia typ? alla bah hoppa och dansa o sjöng jag och en till, kmr intrihåg va han hette, vi va dom ända som inte kunde låtrna ;P hahahhaHAH,
men de blev ingen sen kväll för ema har inte guldkort så vi kunde inte dra dit och alla va trötta tyyyp så vi drog hem halv 11...

/amar

Kommentarer
Postat av: ellen

blondin amar:)

2009-05-16 @ 11:17:50
URL: http://ellenfritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0