fööölåt

fööörlåt, ni hittar mig på www.sverigessäämstauppdatering.se (;

okej lite kort om va ja gjort ;
fredags emelie grönan och åkte runt lite efter, såg kisse ;D,
lördags kolla på gymnasium , 5&9 års kalas typ i märsta, fett najss med grillning och allt.. kvällen grönan med emelie och alex, träffa lite folk där sen kl halv tov drog ja till stureplan träfa mamma och hennes kompis och åt middag på sturehof(?) träffa mammas kollega leif pragofski eller va fan de stavas, han va ngn minister, såg björn gustavson oxåå. drog hem runt halv 2
söndags chilla, sen åkte ja frivilligt me mamma till märsta och lekte med sysslingarna.
Måndags: träffa erika och hennes kompis och fridholm
tisdags: träffa fridolm och erika en snabbis och lämna mina evisu fr han ska låna dom , sen va ja litelite med erika
onsdgs skulle träffa fridholm men han va i skogås me nicole, kunde inte åka dit för ja hade bråttom... men vill träffa dig nicole saknarrej oxå ;(, ja ska ju låna hans mouli för han har mina evisu men han e så seeeg ;D, hahaha,
sen drpg jag och åt på donken eellt sjh, fett pisamnt! rekomenderas inet ;P,
nu ska ja fixa min ipod för alla låtar e borta.

hahah jo nicole nu skriver inte lika fjortis längre (A),

bilder från helgen och de kanske kmr, (;

/amar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0