hatar skolan -.-

Heejh Bloggen! :) idag har jag inte gjort såå mkt :P vart i trååkiga skolan :O typ dog dära -.- det va skiit trååkigt.. fast den hära veckan äre bara 3 dagars skoldag :D och det kmr va fätt roligt i helgen :D typ redan planerat min helg! :D<3
jooh seen typ läste jag ddoe@ blogg och lixom assa tycker lite synd om henne för hennes guldkort blev klippt typ.. men det va jööh bara för dom håller alltid på med meejh och vill slå meejh och skiit :S bara för jag är fjortis ? har inte gjort dom något och det är därför jag tycker det är lite dåligt av dom.. men ska iaf föörsöka fixa det hära :).. för lixom alla borde ha sina gulkort om dom inte brååkar :)  jaah sen typ letade jag efter bästavän i skolan men han va sjuk :( ååh saknar honom :( och så saknar jag älskliing :'(<333
men iaf sen typ ska jag få g på matte om jag fixar ett till matte prov! :D för fixade första gången ett matte prov :$ fiick bäästa resultatet i min grupp såå min lärare sa att om jag gör ett till prov kmr jag få g i slutbetyg! :D såå ska plugga sjuukt mkt till det! :) hmm idag ska jag bara plugga :/ eftersom jag alltid måste sitta inne på måndagar och plugga :/och såå äre såå dåligt väder idag! assa hatar när det regnar! :O det ska va sol ute tycker jag:D.. men iaf sen idag snackade jag med min lillebror amar :D och såå :P sen nu ska jag dra :P men iaf skriver imon :D ses //Sneknllad@
bild på bästavän och jag osminkad :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0