ingen rubriik :P

Heejh bloggen, jag har inte skrivit på fäätt länge :P föörlååt men har inte orkat :$ men har lovat amar att skriva :) och ska böörja skriiva igen varjedag :).. hmm har inte gjort nåt typ :P hade utegångsförbuud från måndag te torsdag. i fredags va jag hos älskling.. sen i lördags va jag i grönan med bäästavän och älskling:) och som vanligt äre några omogna tjejer som går runt och skriiker saker -.- fäätt omogna! -.- men iaf vi hade roligt :P fast det va låånga kööer överallt i grönan så det blev trååkigt te slut. vi stack tidigt.. vi stack te bäsaväns resturang vi åt sjuukt mkt :D det va jätte gott! :D (indisk mat :) ) sen typ dennis ba vi går nu och älsklin goch jag vågade inte gå utan att betala xD för vi trodde dom skulle bli sura :P fast dom blev inte det dom ba hejdåå :D! eftersom det är dennis pappas resturang :D <3
sen typ stack vi te skogås och meijt@ kom ut :P vi typ va i tågstationen och plattade en 1 krona xD  tåget körde över den :P tahhaha :D rooliigt vare iaf:D sen skulle vi möta fridholm@ han va hos sin tjej.. som bor i skogås:) thaha vi typ frågade alla ba känner någon johanna ..... alla ba nääh. sen frågade vi micke och hans kompisar dom ba dära bor hon gå dit sen dit sen dit lala... sen typ va vi ute med någon tjej som heter my :P xD och micke :P seen hände det lite saker på vägen sen stack jag hem :P :)
och nu sitter jag häära och väntar på älsk för vi behöver snacka :/ såå fåår se vad jag göör seen.. men skriver ikväll ellääh imon. får se :)  hejdåå :)  // Sneknllad@
 Bästavän, Jag Älskar deejh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0