lov snart :D

Hejh bloggen! idag har jag typ vart i skolan :) tahah det va skiit roligt idag :D jag och ebru va typ helt borta :O såå vi höll på fätt mkt xD vi satt och sjööng hela no lektionen typ opera och skiit xD thahaha ni är bäst på sjuunga (a)<3 iaf sen hitta vi en kopieringsmaskin :O och då tänkte jag lixom ba fan assa måste prööva fota min röv på den:$ såå drog ner byxorna och juust då öppnade julia dörren såå alla såg meejh :O jag ba skiit och böjde meejh ner xD och ebru börja asg xD seen typ julia ba va faan xD och asg xd jag ba men gå ska fota min röv (a) hon ba okäähjh ^^ sen gjorde jag det :) tahah det blev en cp bild :P fast har kvar lappen i skåpte xD och fick reda på att några tjejer ska te rettedom eller hur det stavas:O så vi får se vad som händer:)..  tahah :) sen typ innan såå tog jag aylins mobil såå hon dampa och då kom läraren och tryckte fätt hårt på min arm och höll fast meejh :S assa hon är helt puckad i huvudet! :O såå jag fick damp och börja skrika och ba rör inte meejh lala och sen stack jag te grupprummet  och börja dans med skelletet och ebru tog kort och filma :P ^^ hmm sen typ rotade jag överallt dära tahah :) men iaf sen typ läraren va skit sur såå jag drog hem och hon blev surare för jag stack :P men iaf sen typ åkte jag och ebru moppe te haninge och sen hem xD och möte melina :P sen nu är jag hemma ska typ äta plugga sen ut :) <3 men skriver sen ikväll eller imorgon! ses :) //Sneknllad@


Kommentarer
Postat av: mimmi & nea

hej ! kolla in vår blogg, helt ny startad idag ! Säg vad du tycker, puss & kram / mimmi och nea

2009-05-19 @ 18:42:57
URL: http://sopink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0