ojoj ingen uppdatering

jag och nicole har inte haft tid att blogga ;P, här ser ni vad jag har gjort;


Torsdags: vakna runt 12, gick och klippte mig, de blev fett fuuuuult ;O, ingen bild kmr!
sen så min kusin fyllde 9, så tror ni inte ja va tvungen att va där? joo. sen typ 11 så bah skulle ja dra till nicole och dom men ja fck inte av min morbror, va tvungen att va där och slagga där ;o, vi gjorde typ inget, skit kul!

fredag: min pappa räddade mig från kusinerna genom att han skulle ha gäster, så vi kom hit och åt och gästerna va här, sen drog jag med emelie till grönan och träffa alla där, men som vanligt så slutar de med att ja och emelie går själva? HAhh vi har sjukt kul, bästa humorn!!, a vi kom dit typ 5, då gick nicole och dom ;S, sen skulle vi typ göra ngt hos sebbe på kvällen men nicole hörde inet av sig så ja vamed emelie på grönan och kom hem typ 12..

Lördag: vaknade runt 12, åt frukost och såå, sen åkte jag till slussen och träffade ebba, de va kuul, vi åt glass och slush vid kajen typ. hahhh vi skämnde ut oss i 711 när vi skulle fylla på slushen pallar inte skriva om de men kul varre ;D, sen drog vi typ till donken..
sen typ halv 5 så kom emelie, hahah alltid hon måste vänta på mig i slussen ;D haha, a men iaf sen tog vi 16.50 färjan som alltid ;d, så kmr vi till grönan typ 5 bah gomorron fast alla typ hade kommit tyå 11 ;P,
a sen lika kul som vanligt, säger bah VI <3 SKÄMMA UT OSS ;Pp inte riktigt men de blir altid så ;D, träffa inte lika mkt folk idag på grönan, och vi va fett hungriga så vi drog typ 9, skulle va med nicole men dom hade inte pengar "/,
så ja smsa lite folk så skulle ja träffa cattis men de blir inte så tror ja...,
så datan blir nog mitt sällskap ikv.

ja har inte druckit ngt i helgen, even valborg och massa? men vafan alla hade säker as kul och så, men de flesta kmr ens inte ihåg ngt? kuuul, sen ba massa problem tyyp, men jag känner iaf att jag inte missat ngt!, sluta nu med att min tvilling fick min dricka..

och jag får damp på nicooooollle!!!, svara på sms!

/Amar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0