shululu

igår så åkte vi från ellen efter ett tag, på bussen så bah varre värsta tjockisen som bah stoppa ner hela sin arm i röven, sååå hellaaaa bussen såg ;d hahah sen bah tröck hon på stopp och bah rörde på massa ställen, sen bah gick de på en brud där hon gick av ochtror ni inte att hon tog på exakt samma ställen som tjockisen hade gjort med sina bajsiga händer? HAHAHAH, sen så solade ellen i 30 minuter ;o fett brun hon blev, hahah ni skulle sett när hon kom ut ur rummet helt varm o alllt hahahh fett kul, och ja gjorde läxan medans ja vänta (A) iknow im the best..
sen efter de behövde hon kyla ner sig med en dricka och jag tog en munk, som ellen åt typ halva av ändå fast hon bah domm e fett äckliga HAHAHHA, sen när ellen ska gå till sin buss så träffar ja ebba som va ute med hunden, så följde jag med henne till ica där vi träffa tesi, och ebba bjöd mig på en chocklad ;D taaack (;, sen åkte vi bussen tsms, jag drog hem bytte om och så sen så gick ja till bussen och träffa små fjortisarna victoria och jennifer på vägen..
sen på kvällen plugga jag och sen fick fotmassage av pappas flickvän ;P,
hah,
och ja fick bild av erika sötn, visas längre ner (:

idag så skolan som vanligt sen fick ja skjuss hem av jennifer på moppen, tack (;,
så träffa ja min mamma som kommit hem från dubai, fick qvicksilver flipflop och ngn pike av henne (;,
sen drog vi och åt på en resturang, och nu resten a kvällen ska vi umgås(?) enligt henne som menas titta på tv tsms ;D hahahah,

i morrn har vi ju hemstudiedag, och ja ska faktiskt plugga den här dagen, för vi ska lämna in en sak så a... kanske gör halva ikv så ja har tid att va med ngn i morrn,




/amar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0