bra dagar :)

Heejh Bloggen! :) har bilder fråån igår som jag lägger in sen igåår såå va jag med fridholm robin och waxchock :) föörst bråka vi med skinhead jag min lillasyster :P thaha uussh hon äär såå fuuul! -.- hon borde seriöst köpa peruuk :O.. iaf sen möte jag fridholm och robin waxchock och vi stack te sentrum och typ alla ville kissa :P thaha :) sen stack vi te tågstationen och robin drog sen stack resten hem till dennis och dära bakade vi fast vi åt bara sockerkaksdegen xD tahah skiit gott :) iaf sen typ satt vi dära och såå :) och sen gick vi ut och fridholm gick te sin tjej och jag och dennis stack te mossen :P det va typ match dära ^^ och vi satt dära och dennis våltog meejh :O :O fick typ såndara konstgrääs i munnen näsan och rumpan och överallt :O.. sen stack vi te en lekpark och tänkte baxa några tjejers cycklar xD men dom va snälla :P såå vi klottrade våra pea namn i edboskolan istället :D tahah sen möte vi meijt@ och hennes kompisar och vi stack och köpte(a) goodis sen stack vi te centrum och sen hem :P :) hmm idag har jag bara vart i skolan :P typ haft matte prov och såå -.- fast ska fixa fusk lapp eftersom jag ska fortsätta med provet imon (aa) :P seen nu sitter jag hära vid datan och väntar på älskling som ska komma sen när han har gjort sina saker :) hmm vi ska typ mysa och såå :) och ska be honom hjälpa meejh med matten (aa) xD <3
iaf imon ska jag te grönan med olika vilka ska komma dit? :D<3 // Sneknllad@
Waxchock  & Sneknllad

Waxchock &Fridholm

Fridholm & Robin


Kommentarer
Postat av: waxchock

nee täck mitt ansikte haha

2009-05-15 @ 15:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0