yes

idag, inget speciellt i skolan utoma tt vi drog till linnea på rasten lite kuul att få skjuss på moppen ;D,
eller jsute HAHAHAHAH hände fettmktr roligt i skolan ;D haha jennifer och linjal, behöver ja säga mer? ;P,

sen efter skolan så åkte jag och jasmin bussen till gullmars där vi träffa victoria (minn) fett kuull hade vi iaf (; för alla vi har ju bästa humorn ;D, aja sen så kom ellen och jessica så drog jag med dom och träffade elin typ och köpte biljetter till club top notch, villka ska dit? sen drog vi till donken, hahaha ellen som satt sig vid de lilla bordet hahaha ahahhaha ingen fattar (A),
sen stress åt ja för skulle till slussen och träffa fridholm@, han har lånat mina vita evisu, så om ni tkr han har snygga jeans e de mina ;D haha så ja lånar hans mouli eller ja fick den när vi möttes i slussen.. sen drog vi till plattan och trägga proffs@ och hennes kompis, typ sprang runt hela stan för dom sålde biljetter till glamor och fashion, ingen köpte av dom ;d HAHAHA, men jag och fridholm ska kanske dit ch scteeka, fett kul ;O, a men va inte så kul och springa runt halva stan så vja drog hem (;, ska igentligen plugga nu men pappa ringde nyss och sa att ja ska komma till gondolen och äta med han ;P

villka ska på rixfm och grönan med mig eemsu och fridholm i morrn?

/amar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0